FANDOM

Aquí teniu alguns punts a tenir en compte per escriure una història alternativa:

  • Punts de divergència (PDs) - Triau el vostre PD amb cura. Alguns cops fins i tot el canvi més insignificant pot provocar una gran diferència. Si un PD no funciona, o bé el canvi no és realista, emprau varis PDs per a reforçar el canvi.
  • Plausibilitat - Quan escriviu una història alternativa, preneu sempre temps per a pensar: "això funcionaria realment?".
  • Efecte papallona - El PD canvia tots els esdeveniments que ocorren abans d'ell. Per exemple:
    • Gent nascuda abans del PD en el nostre eix temporal pot tenir una altra data de naixement en un eix diferent. Gent concebuda *aquí* abans del PD pot no haver existit mai *allà*.
    • El que passi a la vida de les persones pot ser diferent després del PD. Les situacions financeres canvien.
    • La gent pot morir en diferents dates i/o en diferent circumstàncies després del PD.
  • No us amoïneu en usar persones polèmiques. Tanmateix, després del PD, poden ser elevades a llocs de preeminència social en el lloc d'altres que ho feren *aquí*.
  • No us oblideu que, després que el PD ho canviï tot després d'ell, el curs dels esdeveniments canviarà (a vegades força radicalment). Emprau la vostra imaginació.
  • Sobretot no us oblideu de divertir-vos.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori