FANDOM

Abans de les eleccions al Parlament de Catalunya de 2015, diverses organitzacions van dur a terme diverses enquestes d'opinió per mesurar la intenció de vot a Catalunya. Aquest article mostra els resultats de les enquestes. L'interval de dates per a aquests sondejos d'opinió és des de les eleccions anteriors, celebrades el 25 de novembre de 2011, fins a l'actualitat. El president Artur Mas ha anunciat que les properes eleccions se celebraran el 27 de setembre de 2015.

Enquestes Edit

Vots Edit

Seguidament, s'enumeren els resultats de les enquestes en la taula següent en ordre cronològic invers, que mostra la més recent en primer lloc, i utilitzant com a data el període en què es va dur a terme l'enquesta, en lloc del dia de publicació. Si aquesta data no es coneix, es dóna la data de publicació el seu lloc. Es mostra en negreta la xifra de percentatge més alta en cada enquesta de votació. La columna principal de la dreta mostra els punts percentuals de diferència entre els dos partits amb les xifres més altes. Quan una enquesta no mostra les dades d'un partit, la corresponent cel·la es mostra buida.

Data Font CDC ERC UDC IV PSC IC CUP FE UP ECP DiL Altres
21/09/15 TD (DiL) (ECP) (ECP) (ECP) (UP) (UP)
25/05/14 Eleccions al Parlament Europeu 21,9 23,7 12,9 6,8 6,4 7,5 (UP) (UP) 6,9 - -
25/11/11 Eleccions al Parlament de Catalunya 37,9 18,4 16,5 6,47 6,29 5,73 3,48 3,05 - - - 2,11

Escons Edit

A continuació se situen les enquestes que mostren projeccions d'escons. Les xifres més altes d'escons en cada enquesta de votació estan en negreta. Es necessiten 93 escons per a la majoria absoluta al Parlament de Catalunya.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori